גדר עץ לגינה: איך בוחרים ולמה לשים לב?

גדרות עץ לגינות מהוות פתרון מושלם לבעלי בתים שרוצים לשמור על פרטיותם, בטחון ביתם, ובד בבד להקנות אופי ומראה ייחודי לחצר ביתם.  כמו כן, בניית גדר עץ לגינה הינו פתרון נפלא למי שרוצה לגדר את חצר ביתו וגינתו בדרך יצירתית שאינה יקרה במיוחד. אז כיצד בוחרים גדר לגינה? אנחנו כאן כדי לעזור.

גדר מעץ מהווה פתרון זול ונוח לגינה. הקמת גדר מסוג זה קלה יותר להרכבה ויישום מגדר המורכבת ברזל או אלומיניום, וניתן להרכיב את הגדר בקלות, בכל גודל ובכל צורה.

כיום הגדר הזולה ביותר להרכבה היא גדר מעץ אורן עשויה בחתך של 25X200  מ"מ, וכמובן שיש להתאים את גודל הגדר ואת המבנה שלה לגודל הגינה והצרכים של כל בית ומבנה.

באילו סוגי עצים יש להשתמש לצורך בניית גדר עץ?

כיום ישנם מגוון עצים מומלצים לצורך בניית גדר עץ, וחשוב לבחור בעץ הנכון וזאת על מנת שהגדר תחזיק מעמד לשנים רבות ותהיה עמידה בשמש החמה, בגשם מפני לחות וקור עז. כמובן שיש גם לשים לב שההתקנה נעשית באופן מקצועי, התקנה לא מקצועית יכול לגרום לגדר פחות חזקה ויציבה לאורך הזמן.

ישנם מספר רב של עצים מהם תוכלו לבנות את הגדר בגינה או בחצר, ביניהם ישנם עצים יקרים יותר כמו למשל עץ האיפאה ועץ הטיק היוקרתי, יש כאלו הבוחרים אפילו בגדר מעץ סינטטי המגיע במגוון גוונים וטקסטורות שונות אך העלות של גדרות מסוג זה תיהיה משמעותית יקרה יותר. עם זאת, עץ האורן אותו הזכרנו מקודם הוא זול יותר וגם העבודה עימו יותר קלה ונוחה למי שאינו בעל מקצוע מוסמך. כמובן שיש גם לקחת בחשבון שגדר מעץ אורן תידרוש טיפול ותחזוקה בתדירות גבוה יותר מאשר העצים הקשים לאורך הזמן. חשוב לשים לב כי במידה ותבחרו בגדר מסוג עץ אורן, מומלץ להשתמש בעץ שעבר תהליך מיוחד של אימפרגנציה (שימור) נגד מזיקים על מנת שהגדר תהיה עמידה לאורך זמן.

עיצוב גדר מעץ

גדרות מעץ  ניתן לצבוע בצבעים שונים ולעצבם בעיצובים שונים לפי טעמכם האישי מבין אינספור אפשרויות, תנו לדמיון שלכם להשתגע ובחרו גדר שתוסיף נופח ייחודי לביתכם. גדר מעץ אורן ניתן לצבוע באינספור צבעים לפי טעם אישי, בצבעים אטומים – כך שלא יראו את העץ כלל, או בצבעים חצי אטומים שיתנו לעץ גוון אך טקסטורת העץ תישאר. מי שאוהב את מראה העץ הטבעי יכול לא לצבוע כלל את העץ, אך חשוב, כפי שהזכרנו מקודם להשתמש בעץ שעבר תהליך של שימור נגד מזיקים דבר היקנה לעץ עמידות גבוה לאורך הזמן.

בניית גדר עץ לגינה

בניית גדר עץ היא תהליך פשוט יחסית שיכול להוות פרויקט אישי כיפי למי שאוהב לעבוד עם עץ ולבנות אלמנטים שונים בביתו ומחוצה לו. מי שרוצה התקנת בניית גדר עץ מקצועית, יכול להיעזר בצוות של  I-WOOD שמתמחה באספקת עצים לגדרות עץ. צוות המומחים שלנו ישמח לעמוד לרשותכם בבחירת העץ, תכנון העבודה והעליות השונות.

צרו קשר למידע נוסף