דק רד בלאו: עץ איכותי ועמיד שחייבים להכיר

דק מסוג רד בלאו משתייך למשפחת העצים הקשים ומגיע אלינו מיבשת אפריקה. עץ זה מתאים לאקלים הישראלי וגוונו הוא כשל צבע השוקולד. הרד בלאו משתייך אל משפחת עצי המהגוני וישראלים רבים פונים אל חברת I-WOOD המציעה עצים לבניית דק רד בלאו וזאת משום יתרונותיו הרבים של עץ זה.

קצת אודות הרד בלאו

עץ הרד בלאו הוא עץ טרופי חזק ועמיד וזאת בעקבות צפיפות הסיבים הגבוהה שלו. הרד בלאו שורד היטב את תנאי מזג האוויר השונים, כולל ימים בהם מזג האוויר קיצוני, אם מבחינת חום ואם מבחינת קור. רמת הייבוש שלו עומדת על כשמונים ושמונה אחוזים (רמת ייבוש גבוהה), הוא אינו מצריך שטיפה והוא אינו משנה את צורתו או מרקיב לאורך השנים. המראה של הרד בלאו מרשים מאוד וייחודי. הגוון שלו אדמדם והטקסטורה שלו אחידה. חשוב לקחת בחשבון שמדובר על עץ בעל גימור גבוה מאוד שמצליח להשתלב באותו איזור בו בוחרים למקם אותו ועדיין לספק את אותה אסתטיקה מרשימה ויוקרתית בה מעוניינים.

לא מוותרים על המראה

הדברים החשובים ביותר אותם יש לדעת אודות דק רד בלאו הם שהיופי והשימושיות שלו הם אלו שמובילים רבים להחלטה שהם מעוניינים בבניית דק מסוג זה של עץ. דק רד בלאו עשוי מעץ מהגוני, סוג של עץ סיפון בו משתמשים אדריכלים רבים, קבלנים ובעלי בתים וזאת משום שמדובר על חומר גלם באיכות גבוהה ביותר. בנוסף, עץ זה מועדף על בעלי בתים רבים וזאת משום האסתטיקה הייחודית שלו שבאה לידי ביטוי בצבע החום אדמדם שהופך לצבע כסוף אפור באם נותנים לעץ לדהות קמעה בשמש.

דק רד בלאו – כל היתרונות

דק רד בלאו עמיד ביותר ופעמים רבות משווים אותו לפרקט עץ טיק בורמזי וזאת למרות שמחירו של דק הרד בלאו זול יותר. הפרקט עמיד בפני מים ולאורך תקופת זמן ארוכה. חשוב לדעת שעץ זה במצבו הטבעי הוא עץ שמני ולכן חשוב לאטום אותו באמצעות שמן.  אם לא עושים זאת הוא יכול להתייבש ופעמים גם לספוג אליו נוזלים.  בין היתרונות הרבים של רד בלאו ניתן למנות את היתרונות הבאים:

  • דק זה עמיד בפני התכווצויות ושבבי עץ.
  • עץ בצפיפות גבוהה
  • הדק מחייב בתחזוקה מעטה
  • עץ הרד בלאו הוא עץ איכותי ומוצע במחיר אטרקטיבי
  • הדק מחזיק מעמד גם בתנאי מזג אוויר לא פשוטים ואפילו קיצוניים
  • הדק עמיד בפני מצבים של ריקבון והתקפות של כל מיני סוגי חרקים.
  • הוא לא יכול להישחק בקלות כתוצאה משריפה.

לסיכום, ההחלטה לבחור דק רד בלאו, אם מבחינת המחיר ואם מבחינת תכונותיו המובילות של עץ מסוג זה, היא החלטה נבונה ביותר. התמורה כאן גדולה יותר מההוצאה וזאת משום איכותו הגבוהה של העץ. אז אם גם אתם נמנים עם אותם אנשים שמעוניינים לשדרג את המראה החיצוני של ביתם ועל ידי כך להעלות את ערך הבית וליהנות ממראה אסתטי ומרשים של הבית, דק רד בלאו יצליח לספק לכם את התוצאה המוצלחת ביותר.

צרו קשר למידע נוסף