מחסן עץ – כל הסיבות לבניית מחסן עץ

מחסן עץ לאיחסון בטיחותי

  • הבית הומה בציוד לא שימושי, אך הלב מסרב להשליך אותו לפח או להעבירו לתרומות? אתם לבטח לא היחידים שחשו כי נכון להם לשמר את הציוד הלא שמיש, שמא תזדקקו לו בהמשך, אך מה ניתן לעשות במקרים בהם לא קיים מקום אחסון? הרי לחיות בבלגן בבית הוא לא הפיתרון האידיאלי, הן מבחינה בטיחותית והן מבחינה אסתטית. מהיום יש לכך פיתרון, מחסן עצים אשר יבנה בגינה, במרפסת או בחצר.
    מחסן זה יבנה ויעוצב בהתאם לדרישותיכם ובהתאם לצרכיכם. אם תחשקו במחסן בגודל קטן, בינוני או גדול, זה בדיוק המחסן שתקבלו.

    מחסן עצים משובחים

    עץ הוא חומר גלם מגוון. קיימים מיני סוגי עצים באמצעותם ניתן לבנות מחסן, אך מהו העץ הטוב ביותר עבור המחסן שלכם? לשאלה זו תשובה מסתעפת, משום שלא ניתן לקבוע בבירור מהו מחסן העצים הטוב ביותר עבורכם. בבוא בעל המקצוע לבנות מחסן, הוא לוקח בחשבון מספר פרמטרים לרבות: גודל המחסן שעליו לבנות, התקציב הנכון לכם להשקיע במטרה נעלה זו ועוד.
    עוד לפני שאתם חותמים על הסכם עבודה, הגדירו את התקציב שקיים ברשותכם, מדדו את השטח הפנוי להצבת מחסן עצים, בחרו את צבע העץ בו אתם מעוניינים ורק לאחר מכן שקדו על ההזמנה.

    שימור ואיטום העץ

    מחסן עצים חייב להיבנות מחומרי גלם איכותיים בלבד. עליכם לזכור כי המחסן על פי רוב ממוקם מחוץ  לביתכם ועל כן הוא חשוף לנזקי מזג האוויר. כל עוד הינכם מקפידים על עץ איכותי, הרי שהוא יצליח להחזיק מעמד בכל תנאי מזג האוויר. תהליך השימור אותו עובר העץ, מאפשר לו להתגונן מפני שינויים במזגי האוויר ואילו תהליך האיטום (אשר מתבצע באמצעות תהליכים כימיים מורכבים), הוא שמונע תקלות אחרות לרבות פגיעת מזיקים בעץ , ריקבון ועוד.
    עצם העובדה כי המחסן ממוקם בגינה או בחצר, הוא עלול למשוך אליו חרקים ומזיקים, אשר לא יתקרבו לעץ שעבר תהליך שימור ואיטום, ועל כן בחרו רק חומרי גלם איכותיים ואל תתפשרו על הפחות מהטוב ביותר. חומר גלם איכותי, עתיד למנוע הוצאות נוספות בעתיד.

 טיפים

  • מומלץ לעטוף את המבנה ביריעת איטום מיוחדת אשר מונעת חדירה של מים ואבק.
  • מומלץ להשתמש בעץ שעבר שימור בלחץ למעטפת החיצונית של המבנה.

צרו קשר למידע נוסף