השיטה החדשה שתחסוך לכם זמן וכסף

עולם העץ הוא עולם מרתק.
אם אתם קוראים כאן – אתם כנראה כבר יודעים את זה.

האפשרויות הן כמעט בלתי מוגבלות, ורמת הגימור, האיכות והאותנטיות שתמיד תישאר קלאסית היא משהו שאין לו תחליף.

אבל כמו כל דבר בחיים, לא הכל ורוד. עבודה עם עץ יכולה להיות מאוד פופולארית, אך רמת התחזוקה של דקים העשויים מעץ היא גבוהה – בתנאי מזג האוור הישראלי יש צורך לחדש את הצבע מדי שנה, ישנו חשש של סדקים/חריצים/כתמים בעץ עצמו, על אחת כמה וכמה כשמדובר בבניה באזור עם לחות גבוהה כמו בבניה ליד הים ושאר אופציות שיכולות להקשות מאוד על חיי הדק שהתקנתם.

בדיוק מסיבה זו פותח הדק הסינתטי שנחשב עד היום לאחד הפתרונות המהפכניות בתחום, אשר תפס תאוצה בעשור האחרון.

דק זה מכיל את הטוב משני העולמות: יופי טבעי וגימור אקזוטי ממשפחת העצים הקשים, יחד עם יתרונות החומר הסינתטי, שאינו מצריך תחזוקה ומפנה לכם זמן, טרחה ומשאבים רבים. הדק המוביל בתחום הוא דק DURALIFE (פטנט רשום) שמציע מגוון יתרונות שיתנו לדק שאתם בונים חוויה משודרגת לחלוטין מבלי לאבד לרגע מהאיכות אליה התרגלתם עד היום, ביחד עם עמידות, צפיפות וחוזק משופרים ביחס למתחרים.

עכשיו, ניתן להכריז בגאווה כי חידוש נוסף בתחום הדקים הסינתטיים מעניק לתחום איכות נוספת וייחודית בזכות שיטת ה-Stepclip שמהווה פריצת דרך של ממש.

שיטה זו כשמה כן היא: היא מבוססת על תופסנים מיוחדים המוצמדים לקורות התמיכה, אשר מיועדים להידוק הרמטי באמצעות הפעלת דריכה על הדק עצמו.
ההליך עצמו קל, פשוט ונוח לשימוש ותפעול, וחוסך עד כ-50% מזמן ההתקנה הממוצע, זאת תוך כדי קיבוע יציב ואיכותי הנשאר לאורך זמן. אתם יכולים לראות את הפשטות שבתהליך בסרטון הבא:

הטיעונים מדברים בעד עצמם. אתם יכולים לחסוך זמן ומשאבים רבים הן מבחינת ההתקנה עצמה שתאפשר לכם לבצע פי שתיים יותר בפי שתיים פחות זמן, ביחד עם חסכון לטווח הארוך בזכות העובדה שהדק הסינתטי מעניק לכם עמידות מיטבית לשנים רבות לאחר ההתקנה.

האם אתם מעוניינים להישאר בשיטות הישנות ולהתאמץ יותר תמורת פחות, או שאתם בוחרים להתקדם אל עבר הפתרונות שיעלו את שביעות הרצון שלכם ושל הלקוחות שלכם עם השיטה המהפכנית שהפכה את DURALIFE לדק הנמכר בארה"ב בשנת 2018?

הבחירה שלכם – אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים ונפנה אליכם בהקדם לגבי הצעת מחיר אטרקטיבית.

צרו קשר למידע נוסף